
RevisorHuset Hinnerup
Erhvervsservice - bogføring
Selvom vi er et revisorhus, er revision ikke det eneste, vi laver. For at gøre det nemt for dig, har vi revision og bogføring i samme hus. Du kan slippe for koordineringen mellem bogholder og revisor og i stedet have én virksomhed, som hjælper dig igennem det hele.

Vi tager os af den administrative byrde, din virksomhed ellers selv skulle stå med:
- Momsregnskab – og andre afgifter ved behov
- Årsregnskab
- Periodebalancer til banken
- Budgetopfølgning
- Debitor/kreditor-opfølgning
- Lønadministration
- Lønsum
- Økonomisystem
- Sende regninger til betaling
Vi kan stå for alle dele af bogholderiet – vi hjælper også gerne med at holde øje med, at jeres regninger bliver betalt.
Et samarbejde, som passer til jeres virksomhed, tid og interne kompetencer
Har I brug for nogle til at styre det hele, fra bilag til årsregnskab, så gør vi det. Er der områder, I selv har styr på og gerne selv vil ordne, tager I den del, og vi tager resten. Uanset jeres kompetencer kan vi hjælpe med at få orden i sagerne. Vi gør det på den måde, der er bedst for jer.
Vi kan komme til jer, eller I kan komme til os. Det gør vi, som I foretrækker det.
Der, hvor vi oftest oplever udfordringer er på to områder.
Momsregnskaber
Det kan være svært at gennemskue, hvad jeres virksomhed skal betale i moms. Der er mange indtægter og mange udgifter, I skal have overblik over – hvor skal I betale moms? Hvor behøver I ikke? Vi har styr på reglerne for den enkelte virksomhedstype og hjælper jer sikkert igennem, så momsregnskabet stemmer.
Periodebalancer
Det gælder om at være klar, når periodebalancerne løbende skal afleveres i banken. Derfor anbefaler vi, at I får lavet jeres regnskab løbende, for så er de klar, helt automatisk. Men det har også to andre fordele:
- Rent praktisk bliver det nemmere for jer, fordi arbejdsbyrden bliver fordelt ud på hele året, fremfor at være presset sammen, når deadline nærmer sig.
- Jeres regnskab bliver et styringsredskab, som I kan bruge til at tage de rigtige beslutninger for virksomheden.